Strona internetowa z własnym kalendarzem rezerwacji
Oszczędność kosztów:
Jak myślisz co jest bardziej opłacalne? Subskrypcja zewnętrznego programu do rezerwowania wizyt czy zainwestowanie we własną stronę internetową na której znajduje się Twój własny kalendarz rezerwacji?
Taka subskrypcja zewnętrznego kalendarza średnio kosztuje Cię 150 zł miesięcznie.
Jeżeli nie jesteś jednoosobową działalnością gospodarczą ale zatrudniasz już zespół w którym są np. dwie osoby to za to są dodatkowe opłaty i płacisz od 200 zł miesięcznie i rocznie daje Ci to kwotę 2400 zł za samo korzystanie takiego zewnętrznego kalendarza.
W tym nie ma jeszcze dodatkowych prowizji, które są pobierane za dokonanie rezerwacji jeżeli korzystasz z promowania swoich usług.
Korzystając z własnej strony z kalendarzem rezerwacji, unikasz opłat. Brak prowizji daje Ci pełną kontrolę nad ustalaniem cen usług lub produktów.
Usprawnienie zarządzania czasem:
Kalendarz rezerwacji pozwala efektywnie planować swój czas, unikając konfliktów i dublowania terminów. To szczególnie przydatne dla osób prowadzących własne firmy lub pracujących jako freelancerzy.
Automatyzacja działań:
Można zautomatyzować wiele procesów związanych z rezerwacjami. Co powoduje, że można skoncentrować się na rzeczywistej pracy i obsłudze klientów.
Zwiększenie klikalności:
Własna strona z kalendarzem rezerwacji może zwiększyć liczbę odwiedzających w klientów, ponieważ mogą dokładnie zobaczyć dostępne terminy i natychmiast dokonać rezerwacji.
Personalizacja i branding:
Możesz dostosować wygląd oraz funkcjonalność swojego kalendarza rezerwacji do swojego brandingu co pozwala Ci na budowanie spójnego wizerunku firm
INSTAGRAM | FACEBOOK | LINKEDIN
_____________
Strona internetowa z własnym kalendarzem rezerwacji- chcesz taką mieć?
Zapoznaj się z moją ofertą- Strona Internetowa!
Projektuję zgodnie z metodą UX/UI Design, jest to podejście do projektowania stron internetowych, aplikacji mobilnych i innych interfejsów użytkownika, które kładzie nacisk na dobre doświadczenie użytkownika (UX, od ang. user experience).
UX design ma na celu stworzenie projektów, które są przede wszystkim łatwe w obsłudze, intuicyjne i przyjazne dla użytkownika. To z kolei przekłada się na zwiększenie konwersji i zysków.